Alla inlägg den 12 mars 2008

Av abir alsahlani - 12 mars 2008 23:14

imorgon är det dags för mig att lansera tillsammans med folke den film som han gjort om irak. det ska bli så himla kul att äntligen få se filmen som en del av mitt liv se senaste 4 åren ändå handlat om!
har ingen aning hur upplägget för filmen och vad som kommer med i den.. hur mycket av mig som kommer i den.... min pappa...? det ska bli intressant att se på sitt liv med en annan människas ögon!

tänk om han framställer nåt jag inte är medveten om..? skulle det innebära att min självinsikt inte är så djup.. eller om nåt som inte stämmer framställs, hur gör man då? jag känner förtroende för folke och hans arbete, men ändå... tanken om att nån annan har samlat material om ens liv och sammanställt det till en sammanhängande återgivning som alla andra får se om de vill.... sammanställningen har gjorts utan att själv ha påverkat den på nåt sätt... det är riktigt skrämmande! det är nästan samma känsla som att hoppa nedför ett stup och hoppas att den människa som sagt ska finnas längst ner för att fånga en verkligen finns där... alltså att förlita sig....

men men, vad är det värsta som kan framställas?

så här dag på dygnet vet jag inte... jag vet mer på söndag!


Ovido - Quiz & Flashcards