Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

Nåt dåligt på g!

Av abir alsahlani - 29 februari 2008 23:23

jag vet inte vad det är men det känns som om nåt dåligt är på gång... nåt som kommer att göra mig jätteledsen. jag vet inte vad det handlar om, men hela min kropp känner att det år nåt i görning. därför kan jag inte sluta undra... vad kan denna hemska föraning handla om? ska man verkligen tro på denna känsla? visst låter det helt idiotiskt? jag känner det, så det börjar yttra sig, jag börjar så klart tolka in det i saker som händer... till slut kanske jag till och med skapar det? usch säger jag bara!! jag önskar jag slapp denna känsla!

träffade en gammal vän idag, så himla kul att träffa henne varje gång det händer. hon jobbar hårt och alla är ju upptagna med sitt liv, jag också! jag blev bjuden på hennes bröllop och hon var så enormt vacker brud! hennes leende sken till och med starkade än vårsolen! Karin heter hon!

jag är så himla dålig på att ta kontakt med mina vänner. hinner inte landa förrän jag måste dra iväg igen. är man borta från jobbet så dröjer det inte länge förrän ens inbox (tunnan??) hinner få hundratals olästa mails, dokument som måste skapas, möten man måste gå till, ja, det slutar väl inte. skulle det sluta så skulle jag väl dö av leda! vad vore livet utan nåt att göra? massor att göra? jag älskar mitt liv, mitt jobb! skulle inte vlija göra annat faktiskt, för inget i världen! men det är den här onda aningen som gör att jag blir orolig!

nu ska jag fortsätta titta på Cenderella Man med Russel, han är så himla vacker!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av abir alsahlani - 4 mars 2009 10:19

Hejsan!Nu har jag börjat blogga på www.abir.se Välkomna!   Abir ...

Av abir alsahlani - 11 februari 2009 17:55

Det räcker inte längre med maktskifte! Var idag och lyssnade på Maud om värderingsskifte på Liberala gruppen. Från sossifiering till liberalisering Från centralism till federalism Från grått till grönt Från bidragsberoende till bidragande Från statl...

Av abir alsahlani - 9 februari 2009 17:43

Idag har jag besökt flera gymnasieskolor. Det har varit jätteintressant för min del med. Jag vet inte hur intressant ungdomarna tyckte det var att lyssna på mig medan jag talade om hur det är att bygga demokrati i Irak och vad som krävs för att demok...

Av abir alsahlani - 7 februari 2009 02:47

Ja, nu är Kommundagarna på Gotland över!  Ville inte riktigt att de skulle ta slut, men det är alltid det dilemmat vi har. I enterpartiet har vi så himla roligt tillsammans att man vill inte att det ska ta slut. Maud höll ett jäkligt bra tal! Det var...

Av abir alsahlani - 6 februari 2009 10:27

Wow! Vilken känsla! Centerpartiet är härligt! Även om vi har haft en het debatt och diskussion internt, är vi ett parti! Centerpartiets familj är och förblir en familj! Jag är verkligen peppad och ser fram emot dagens diskussioner och seminarier. ...

Ovido - Quiz & Flashcards