Direktlänk till inlägg 4 februari 2008

Helt underbar söndag

Av abir alsahlani - 4 februari 2008 00:34

Jag har länge känt behovet att att ta det lungt... men jag trodde aldrig att det var så lungt som det var idag!

Att få sova ut, gelt utan att tänka på nåt man måste, bör eller ska göra. utan vakna för att man fått tillräckligt med sömn helt enkelt, det var en helt absurt underbar känsla. Dels var det för att jag hade fått tillräckligt med sömn men också för att magen började kurra, jag hade sovit 10 timmar utan avbrott sen vart jag hungrig! Och vilken frukost... Färsk frukt i massor!

Sen tittade jag på tv.... helt meningslösa program i flera timmar! Så underbart härligt! jag förstår inte varför folk kritiserar dessa meningslösa program, det är ju en jättebra avslappning. Man kan titta på meningslösheten och betrakta sitt eget liv.

Mor är en underbar varelse, hon kom med mat och te och kaffe... dukade bordet och dukade av... sen diskade hon. Visst låter det en liten aning patetiskt? Men ack så underbart!

Små syskonen ställde en massa frågor hela dagen, typ varför heter det fruängen? Varför man inte har en kemisk beteckning för eld? vad är Spray? Varför heter det Spray mail? jäpp, sånt smått o gott!

Sen blev det städning i min garderob... jag gjorde det helt frivilligt! Av egen vilja o kraft. Hade på mig hela tiden mina nya skor! Gråa! Jättesnygga! Enormt snygga!

Nu är det bara jackan kvar som jag vill ha... men det får bli imorgon.. jo o en västa till skorna... 

min härliga söndag... hoppas du återvänder till mig fler gånger! Dont be a stranger!!

Länge leve oplanerade söndagar!

Lejonhjärta.... varför gör vi livet svårare än vad det är?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av abir alsahlani - 4 mars 2009 10:19

Hejsan!Nu har jag börjat blogga på www.abir.se Välkomna!   Abir ...

Av abir alsahlani - 11 februari 2009 17:55

Det räcker inte längre med maktskifte! Var idag och lyssnade på Maud om värderingsskifte på Liberala gruppen. Från sossifiering till liberalisering Från centralism till federalism Från grått till grönt Från bidragsberoende till bidragande Från statl...

Av abir alsahlani - 9 februari 2009 17:43

Idag har jag besökt flera gymnasieskolor. Det har varit jätteintressant för min del med. Jag vet inte hur intressant ungdomarna tyckte det var att lyssna på mig medan jag talade om hur det är att bygga demokrati i Irak och vad som krävs för att demok...

Av abir alsahlani - 7 februari 2009 02:47

Ja, nu är Kommundagarna på Gotland över!  Ville inte riktigt att de skulle ta slut, men det är alltid det dilemmat vi har. I enterpartiet har vi så himla roligt tillsammans att man vill inte att det ska ta slut. Maud höll ett jäkligt bra tal! Det var...

Av abir alsahlani - 6 februari 2009 10:27

Wow! Vilken känsla! Centerpartiet är härligt! Även om vi har haft en het debatt och diskussion internt, är vi ett parti! Centerpartiets familj är och förblir en familj! Jag är verkligen peppad och ser fram emot dagens diskussioner och seminarier. ...

Ovido - Quiz & Flashcards